Not known Facts About کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

در این سرویس پس از ثبت درخواست، برای انجام کارشناسی باید به یکی از مراکز کارنامه مراجعه کنید.

پاسخگویی سایت به همراه سرعت عمل و دقت ‌کارشناس اعزامی، همگی عالی بودن.

به روزترین تجهیزات تعهد بیمه تا ۵۰۰ میلیون تومان حمل با خودروبر محاسبه هزینه سرویس‌های کارشناسی

بلاگفرصت‌های شغلیقوانین و مقرراتدرباره کارنامهحریم خصوصی

توجه داشته باشید، بهتر است چراغ قوه‌ای که تهیه می‌کنید با برق شهری شارژ شود تا درگیر خرید مداوم باتری برای آن نباشید و متحمل هزینه بالا نشوید.

از شما عزیزان ممنونیم که تا انتهای این مطلب ( کارشناسی سیار خودرو ) با ما همراه بودید، می توانید برای دیدن مطالب بیشتر به سایت تامین خودرو مراجعه کنید.

در مقاله پیش رو تصمیم داریم به معرفی ابزار و لوازم مورد نیاز برای کارشناسی سیار خودرو بپردازیم.

همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.

این امکان فقط در کارشناسی ویژه کارنامه فراهم است. اگر در بررسی فنی، بخشی از خودرو دارای نقص عملکرد بود، مکانیک حاضر در محل، علت دقیق خرابی را مشخص و در کارشناسی سیار خودرو گزارش کارشناسی درج می‌کند.

یکی از مهم ترین بخش های کارشناسی خودرو، کارشناسی فنی خودرو می باشد. در این مرحله اصلی ترین بخشی که مورد بررسی قرار می گیرد موتور و اصطلاحا قلب تپنده خودرو می باشد.

کارشناسی خودرو کارشناسی رنگ خودرو کارشناسی فنی خودرو قیمت کارشناسی خودرو

نمی شوند. زیرا بعضی از صافکارها بدون کمترین ایرادی عملیات نقاشی و صافکاری ماشین را انجام می دهند که هر کسی از پس تشخیص

اگر کلاچ ایرادی داشته باشد توسط مکانیک های سیار ما به راحتی تعمیر می شود. با این حال ، همه نوع کلاچی را ترمیم نمی کنند زیرا بدون رمپ ، آنها باید در حالی که کلاچ را عوض می کنند ، زیر ماشین بخزند و به پشت بخوابند.

کارشناس طبق زمان بندی اعلام شده در محل حضور پیدا کردند و به دقت و ظرافت بدنه و فنی ماشین بررسی شد و با خیال راحت معامله انجام شد و خیلی خوشحال شدم که در آخر کارشناسی یک نسخه قرارداد خام برای معامله ماشین در اختیارمون گذاشتن.

Report this wiki page